Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Heey hoe, let's go.

Av craziness - 2 juni 2011 13:11

Heey! I morse var jag uppe med tuppen (även kallad Samuel) han ska nämligen åka bort i några dagar tillsammans med sin pappa, och köra massa motorcykel, är så glad för deras skull att dem kan göra något kul tillsammans, dessväre hade jag velat att han stannat hemma (självisk som jag är) men de här är första gången vi är ifrån varandra (sover utan varandra) under tiden vi varit tillsammans, skumt jag vet. Men sånna är vi. Men de kommer kännas så otroligt skönt när han är hemma igen (är lite nervös eftersom han ändå åker motorcykel) Men nog om de, jag gick upp och bakade bullar direkt när han åkt, så nu är syrran här med sin familj å gluffsar bullar för fullt. Och ikväll kommer mamma och dem hit å käkar tacopaj med mig! :D längtar! Dessutom ska lillesyrran sova här också, va alldeles för längesen, men nu ska jag fortsätta vara social, vi hörs sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av craziness - 5 september 2011 10:34


Morsning, här sitter jag och äter vindruvor och dricker te, känns så lyxigt att inte börjat jobba ännu, fast å andra sidan slutar jag ju sent ikväll. Men men, den här helgen har gått åt till att fixa å dona här hemma inför nästa helg, jobbar ju kväll...

Av craziness - 31 augusti 2011 18:07

Står å bakar bullar för glatta livet, deg nr 1 blir äppelmos bullar med vanilj å mandelflarn! Smaskens. Deg nr två får vi se va de blir, något förslag? ...

Av craziness - 31 augusti 2011 06:04


Tired as hell! Men får iaf skjuts idag av min kära sambo vilket är väldigt lovely enligt mig. Får se hur denna jobbdag blir då, hoppas på snabb då blir jag glad. Mina ögonlock har jag försökt sminka upp till ansiktet igen, de gick så där, men jag ser...

Av craziness - 30 augusti 2011 17:42


Tror jag just kom på anledningen till att de varit så dött här på senaste tiden, åh de är ju för att jag har en sån SJUKT tråkig "outfit" på bloggen, Får ta en ordentlig funderare på den så ska de snart lösa sig ska ni se. Bjussar på en smaskig bild ...

Av craziness - 30 augusti 2011 17:34

Hallå party people, jag är tillbaka. Shit va längesen de var jag skrev något, men kände att jag ville skriva av mig lite. Så vad gör jag då, jo jag har just kommit hem från jobbet, har nytt jobb sen en vecka tillbaka i stort sett, så de är nice. Live...

Ovido - Quiz & Flashcards