Alla inlägg under januari 2011

Av craziness - 27 januari 2011 16:07

Hej!

Då har de redan hunnit bli torsdag eftermiddag, men jisses va jag har hunnit med mycket grejer idag. Har hunnit bocka va en arbetsintervju, (ja jag fick jobbet hihi) vart i södertälje med kära Claudia, shoppade lite och svulla buffé! Fan va gott de va, å hjälp va jag åt! Satan alltså, å de roliga är att jag knappt kände någon mättnadskänsla haha, efter de vart de å prova underkläder.. INTE snyggt haha, men vi fick oss iaf ett gott skratt. Om jag hade haft bilderna hade ni kunnat få ett smakprov, men hjälp dem satt inte bra alls. Kanske hade hjälpt om man hade haft rätt storlek inte de sista paret som hängde på galgen haha. Men hur som helst, nu ska jag fortsätta fira denna dag, hoppas ni får en bra kväll. Kram


 

Av craziness - 26 januari 2011 17:13

Herregud va jag är glad just nu, känner lyckoruset bara fara igenom kroppen, och varför de då? Jo för jag ska nämligen på arbetsintervju imorrn! Shit, de trodde jag aldrig, speciellt inte att de skulle gå så snabbt haha. Så imorrn klockan 09.30 smäller de, då hoppas jag att ni håller tummarna riktigt ordenligt för mig! Men nu ska jag fortsätta städa lite här hemma, passa på medans S är å byter länkarm på bilen. Men ha de så bra så hörs vi, ciao bella.


 

Av craziness - 25 januari 2011 18:50

Hej hopp! Idag är jag hur glad som helst, livet känns faktiskt riktigt kul just nu. Har precis käka lite soppa, för jag fryser som en idiot, hoppas verkligen inte jag blir sjuk. Men nog om de, nu pågår budgivningen för fullt, jag är så nervös så jag mår illa! haha. Önska oss lycka till. Nu ska ja kolla om jag hittar någon film att kolla på, sen blir de till att lägga sig tidigt för imorrn är de jobb igen. Men först ska jag se klart Master chef! Ciao bella

Av craziness - 24 januari 2011 16:10

Uppdateringen har vart lite låg och jag ber om ursäkt för de, men de har vart många bollar i luften och tankarna har farit omkring runt runt. Men nu är jag på banan igen, så nu kommer förhoppningsvis uppdateringen bli normal igen. Så vad har jag gjort dem här dagran då? Jo jag har fixat med banken å sådär så nu är jag äntligen ett steg närmare min utbildning. Jag har även vart på lägenhetsvisning, livet känns rätt awesome med andra ord.


Så vad gör jag nu då? Jo kollar bodypainting, å jag vet PRECIS vad jag vill göra, de kommer bli grymt. Känner att mitt huvud snart sprängs av alla ideér, så dags att göra nånting annat, typ laga mat kanske.

 

Av craziness - 21 januari 2011 09:45

Haddelåja! Då va man vaken igen då, sitter bara å väntar på att min frukost date ska vakna också, sen ska ja bege mig till morsan en sväng, alldeles för längesen jag va där. Tänkte prata lite med henne om utbildningen som börjar närma sig med stormsteg, tänkte också passa på att berätta för henne vad som händer i helgen, spännande! Ikväll är de middag hos S föräldrar, Emeli och Lasse skulle visst komma dit också, kan bli mysigt. Ja de va väl lite korta drag av hur min dag kommer se ut, berättar mer sen. Ciao bella.


  

Av craziness - 20 januari 2011 09:52

Är de något jag hatar så är de att bli väckt på morgonen, och de hände just denna morgon *morr* men på sett å vis va de väl lika bra, kan ju inte sova bort hela dagarna när jag inte jobbar. Men hur som helst, ska strax fräscha upp mig lite sen blir de till att ta en promenad till mitt gamla hem och hälsa på mina söner. Så jävla trist att de inte är någon sol idag heller, men men man får göra de bästa av situationen. Jo just de, gårkvällen vart lyckad faktiskt, de va mysigt där emot tog jag inte ett enda kort kass som jag är! haha. Men förhoppningsvis har dem andra så jag kan lägga upp, men nu ska jag fortsätta här, ha de bra!

Av craziness - 19 januari 2011 14:27

De här inlägget tänker jag enbart ägna åt att jag hoppas att ni håller tummarna stenhårt för oss nu att de här kommer gå vägen. Hoppas verkligen de här är början på något helt fantastiskt! Men va de är tänker jag inte avslöja ännu hihi!



Av craziness - 19 januari 2011 14:23

Hejsan hoppsan, då va man här igen. Har hunnit med en hel del idag faktiskt, även fast klockan inte är allt för mycket. Har vart hem till Claudia och käkat lite lunch och pratat om kvällen, vi ska nämligen ha tjejkväll ikväll, känns som de behövs faktiskt. Sitta och blanda lite drinkar å snacka skit, kan de bli bättre? Nä, så just nu är jag hemma och packa ner lite alkohol, sen ska jag möta upp claudia, handla lite sen raka vägen upp till henne och fixa oss lite. Har fått den stora äran att sminka henne idag så de känns kul faktiskt, känner på mig att de här kommer bli en bra kväll. Får hoppas att de inte är allt för halt när jag ska hem sen bara så man druttar på arslet å bryter lårbenshalsen eller nåt sånt. Men men, mer om de senare. Ska försöka knäppa lite kort också, så ni kanske kan få ta del av kvällen ni också. Ha de bäst!


 

Ovido - Quiz & Flashcards