Alla inlägg under maj 2011

Av craziness - 30 maj 2011 17:44

Nu är jag slut som artist. Tack för mig

 
Av craziness - 30 maj 2011 12:31

Då sitter man i fika rummet på jobbet då :) är så sjukt trött så idag längtar jag faktiskt hem! Fick stressa i morse också eftersom jag inte kom upp ordentligt, men de iaf fint väder så de känns bra, man ska inte klaga. Men nu ska jag vila vidare, hoppas ni får en bra dag allihopa! :) puss å kram

 
Av craziness - 28 maj 2011 12:26

Då var man hos mamma och dem då och storstädar lite, jag har ju råkat döda en blomma (inte riktigt säker på att de var mitt fel, tyckte den såg rätt död ut när jag kom redan i söndags) så därför ville jag göra dem lite glada, plus att de är de sista man vill tänka på efter man varit utomlands. Men nu väntar jag bara på att tvättens ka bli klar, resten är redan färdigt, (de var inte så jätte stökigt när jag kom, behövde bara ta en sväng med dammsugarn å damma av lite) Sen blir de raka vägen hem och städa där, eller a plocka undan och diska. För ikväll ska vi ha middag hemma, ska bli mysigt! :) Hoppas att de blir så nu bara, har inte riktigt fått något svar ännu haha. Men men, nu ska jag slita mig från datorn än stund, men vi hörs sen! Hejhopp.

Av craziness - 27 maj 2011 08:46

Jag är vaken, sitter och avnjuter min skål med youghurt och müsli och ett stort glas vatten med apelsin och citron, mycket nice. Ska strax bege mig till jobbet, och jag hoppas verkligen att de slutar regna, för de är så tråkigt att jobba ute när de regnar (har inga regnkläder förutom gummistövlar) och de verkligen vräcker ner. Men klockan nio skulle de sluta enligt SMHI. Och om de inte hade regnat hade jag kunnat promenera till jobbet (ingen ursäkt jag vet) men pallar inte släpa med mig massa extra kläder. Så de får bli efter jobbet, slutar ändå halv fem så de blir lagom. Nä usch vilket tråkigt inlägg de här blev, berättar mer om de är nåt kul som händer. Hej hopp


 

Av craziness - 26 maj 2011 19:06

I'm back! Shit vilken mysig dag jag har haft idag, började dagen/eftermiddagen med jobb som förövrigt var hur mys som helst och super skönt att de varit så fint väder. Åkte direkt till mamma efter jobbet där Samuel hämtade upp mig så åkte vi och storhandla, och vi handla verkligen ALLT nyttigt som fanns i affären, är så jävla glad för nu har vi verkligen tagit ett stort kliv i rätt rikting (framförallt jag) känns så sjukt jävla kul. Och träningen går bra också så livet är verkligen toppen just nu. Och just de, vi har även skrivit en "matsedel" också så vi vet vad vi ska äta varje dag så slipper vi sitta där och tänka och så vidare, dessutom kan de blir rätt enformigt annars. Men nu jävlar! :D Nä de va väl i stort sett de jag ville säga, tänkte hoppa in i en varm dusch nu (efter jag druktigt upp mitt stora glas vatten med citron och apelsin, riktigt somrigt. Och gott) Dags att kila, men vi hörs säkert sen, ha de bra.


 

Av craziness - 25 maj 2011 13:11

Då sitter man här igen då, men de finns så mycket annat jag egentligen borde göra, så som att STORstäda hela huset, rensa ut allt skit och fixa här hemma, men de är ju så jävla TRÅKIGT. Utanför börjar de dra ihop sig för regn så de är ju en perfekt dag att göra de på, jag är ledig jag fryser men om jag städar blir jag varm i kroppen och de är rätt bra träning också. Nä nu har jag peppat mig tillräckligt! Nu kör vi! På med handskarna och musik så va de klart sen, hejsvejs.

Av craziness - 25 maj 2011 10:14

Nu har jag varit ute ochpowerwalkat en timme innan frukost, känner mig sjukt duktig! Svetten bara rann efter ryggen (fräshing) men de var sjukt skönt. Nu har jag fått i mig lite frukost också, två lingongrova, ett ägg och ett stort glas citron vatten! Mums. Ska strax möta upp Claudia och snacka lite med henne, sen blir de till att storstäda hemma innan Samuel kommer hem då ska vi fixa lite med motorcykeln (Ja jag ska lära mig mecka haha) men nu måste jag kila, vi hörs sen!

Av craziness - 24 maj 2011 18:04

Nu är vi på heron å väntar på att våran film limitless ska börja! Vi käka en grekissallad innan, åh de kan nog vara de äckligaste jag ätit åh dem var sjukt oförskämda, sa att jag ville ha utan lök ändå fick jag massor utav de, så försökte dem få de att låta som jag inte hade sagt till om de innan, nä dit går vi inte mer. Så jag gick åh köpte en loka istället, med smak av cocos! :D hoppas verkligen den kan få mig att ändra uppfattning om loka, hatar de annars haha. Men nu börjar mitt nyttiga liv! Nu börjar filmen.

 
Ovido - Quiz & Flashcards